本页主题: 向人示爱的最好诗 打印 | 加为IE收藏 | 复制链接 | 收藏主题 | 上一主题 | 下一主题

cruelbaby
孤独冰山
级别: 高人

多谢发贴的人[275]

 向人示爱的最好诗

0
呢首係英文诗,係一个鬼仔送畀我的第一份情人节礼物,一份我觉得好难忘的礼物。你可以送畀你女朋友或者你想追求的人啊。祝福你地。可惜係英文 9]IZ3 fQX  
Since the dawn of time, 8o%Vn'^t  
Great thinkers have said that ]j/= x2p  
No perfect beauty lives here on Earth Y3:HQ0w`|  
And they may have thought that was true E#(e2Z=  
But then again, they never saw you! ~$T>,^K y  
Love looks not with the mind |U{~t<BF#  
But with the heart! hjg1By(  
Both my mind and my heart 6z U  
Hope that you'll be my Valentine( girlfriend,wife) j`.&4.7+  
The gentleness of our love, A)n_ST0  
And the sweetness of your kiss feeds my soul (!{*@?S  
Your warm, dark eyes fill my heart with peace =T2SJ)  
I love you, babe !|4]V}JQ  
d"-I^|[OM  
顶端 Posted: 2009-05-07 18:19 | [楼 主]
cruelbaby
孤独冰山
级别: 高人

多谢发贴的人[275]

 

等我来翻译翻啊,琴晚赶住訓,所以冇翻译到。 RoNE7|gF:  
开天辟地时(女娲时期阿) 3Uej]}c  
创造者曾经话过呢个世界係冇完美的美人 9 !$&1|,*  
佢地都以为係真 }46Zfg\T6n  
只因佢地从来未见过你 ),Hr  
爱係由心而发, YdyTt5-  
唔係讲下就係 ~O|~M_Z  
而家我的身心都好希望你可以做我的情人节伴侣(女朋友,老婆,你地自己钟意阿) &4ndi=.#rg  
我地神圣的爱 @WNqD*)1  
我的灵魂充满你对我的爱 r+k &W  
你的一切印在我心里 z /fSs tN  
我爱你 6\k~q.U@XI  
T}/|nOu 5  
gu:vf/  
可能译得唔係佄好,请原谅,因为我的中文水平差啲阿
[ 此贴被cruelbaby在2009-05-09 12:25 PM重新编辑 ]
顶端 Posted: 2009-05-08 17:31 | 1 楼
nike024105
嘾定~有得剩!
级别: 论坛版主

多谢发贴的人[2069]

 

搞到好深奥甘喔~! {D^ )% {  
!vRN'/(Vyu  
怕送卑人都未必睇得明喔!! lK7:q o  
f4*(rX  
/m;Bwu  
收低先拉~~辛苦晒了!!
开心浏览,认真回贴,和谐全赖你地嘅支持
顶端 Posted: 2009-05-09 02:11 | 2 楼
傻哥
中流砥柱剑走偏锋
级别: 仙人

多谢发贴的人[3065]

 

英文就系英文,上一句同下一句可以系完全唔拉更嘅,但系又可以总结响一齐
顶端 Posted: 2009-05-09 03:09 | 3 楼
gy77gy77
親口講您累得很
灌水天才奖
级别: 强的不是人

多谢发贴的人[27339]

 

睇過類似有幾只字同次序唔同...係中英翻譯網站
「龍遊氹仔不須記,苦樂平常志高飛。」
顶端 Posted: 2009-05-09 04:59 | 4 楼
cruelbaby
孤独冰山
级别: 高人

多谢发贴的人[275]

 

Quote:
引用第2楼nike0241052009-05-08 06:11 PM发表的: '5eW"HGU]`  
搞到好深奥甘喔~! QSy=JC9  
sEL[d2oO  
怕送卑人都未必睇得明喔!! cX553&  
qGgT<Rd~1  
#2&_WM!   
.......
aC$hg+U$G  
Ut8yA"Y~  
呢首诗的最主要意思係话你钟意的人係你心里係最完美的美女阿。任何一个女仔听到都会冧死啦
顶端 Posted: 2009-05-09 20:26 | 5 楼
cruelbaby
孤独冰山
级别: 高人

多谢发贴的人[275]

 

Quote:
引用第3楼傻哥2009-05-08 07:09 PM发表的: fwK5p?Xhm  
英文就系英文,上一句同下一句可以系完全唔拉更嘅,但系又可以总结响一齐
`+[Ct08  
_8Cw_  
小学未毕业的我的中文水平係佄上下伽,而且我喺英国除佐同父母同埋朋友讲中文,其余时间都係英文阿
顶端 Posted: 2009-05-09 20:28 | 6 楼
Mc.大醜醜
寂寞空虛。
级别: 强的不是人

多谢发贴的人[6997]

 

sA~ Ijg"6  
[L>mrHqG  
示爱好简单啫,只需要几样野就足够喇`` 1y3)ogL  
+ L [a  
勇气,真诚,浪漫, 还有一句.."爱老虎油"...

.....................
顶端 Posted: 2009-05-11 09:12 | 7 楼
cruelbaby
孤独冰山
级别: 高人

多谢发贴的人[275]

 

Quote:
引用第7楼Mc.大醜醜2009-05-11 01:12 AM发表的: V.!z9AQ  
YCBUc<)  
R?] S<Z  
示爱好简单啫,只需要几样野就足够喇`` m.U&O=]5  
cMfnc.P\K  
勇气,真诚,浪漫, 还有一句.."爱老虎油"...
^.[+)0I  
3UcOpq2i\  
乜叫做‘爱老虎油’啊??唔明白
顶端 Posted: 2009-05-11 18:39 | 8 楼
Mc.大醜醜
寂寞空虛。
级别: 强的不是人

多谢发贴的人[6997]

 

Quote:
引用第8楼cruelbaby2009-05-11 10:39发表的: /0qLMlL$  
eo&nAr  
R7d4 5Wl  
乜叫做‘爱老虎油’啊??唔明白
DZ Q=Sinry  
vMV}M%~  
F"Y.'my8  
甘就证明你无睇黄飞鸿喇`

.....................
顶端 Posted: 2009-05-14 01:15 | 9 楼
qyjie33
级别: 强人

多谢发贴的人[226]

 

都吾错呀,可以呃下女仔呀
顶端 Posted: 2009-05-14 03:18 | 10 楼
cruelbaby
孤独冰山
级别: 高人

多谢发贴的人[275]

 

Quote:
引用第9楼Mc.大醜醜2009-05-13 05:15 PM发表的: J**-q(>  
E [:eMJR  
Fgx{ s%&-  
[y(DtOR  
甘就证明你无睇黄飞鸿喇`
BBV"nm_(/  
5r&bk`  
嘻嘻,好少睇电影,不过睇过黄飞鸿,唔知道边套有呢句
顶端 Posted: 2009-05-14 16:39 | 11 楼
xjb
级别: 新人

多谢发贴的人[3730]

 

可以参考下
顶端 Posted: 2009-05-14 21:58 | 12 楼
Mc.大醜醜
寂寞空虛。
级别: 强的不是人

多谢发贴的人[6997]

 

Quote:
引用第11楼cruelbaby2009-05-14 08:39发表的: c{IL"B6>  
8 (ot<3(D  
NcrBp(   
嘻嘻,好少睇电影,不过睇过黄飞鸿,唔知道边套有呢句
lbX YWZ ~7  
}U(bMo@;  
dC;&X g`  
十三姨教黄飞鸿``黄飞鸿同距老豆讲,距老豆就周围同人讲...

.....................
顶端 Posted: 2009-05-15 01:34 | 13 楼
帖子浏览记录 版块浏览记录
蓝调粤语 » 恋爱方程式



Total 0.051116(s) query 6, Time now is:06-26 11:48, Gzip enabled 粤ICP备06028238号
Powered by v6.3.2Certificate Code © 2003-08 PHPWind.com Corporation