«1 2 34» Pages: ( 2/4 total )
本页主题: [香港][动作/喜剧][醒 獅][港版DVD-RMVB/506M][粤语/中字] 打印 | 加为IE收藏 | 复制链接 | 收藏主题 | 上一主题 | 下一主题

親愛的小棠
中國十大傑出青年
级别: 强的不是人

多谢发贴的人[1116]

 

Quote:
引用第30楼『叻仔醒』2007-06-29 11:53发表的: |N/Grk4  
差D无回复添/
SD t)|s  
uOUgU$%zqH  
UJMM&  
果然有交带吖~!
顶端 Posted: 2007-06-29 12:06 | 30 楼
親愛的小棠
中國十大傑出青年
级别: 强的不是人

多谢发贴的人[1116]

 

Quote:
引用第27楼vivi482007-06-29 11:28发表的: l\g>@b  
我都很喜欢醒狮噶..超撑啊.....
_W]R|kYl$'  
(37dD!  
}#):ZPTs  
我以前细个都有玩过舞狮~
顶端 Posted: 2007-06-29 12:07 | 31 楼
kkdd
级别: 新人

多谢发贴的人[6]

 

thanks Gbj^oo  
顶端 Posted: 2007-06-29 12:12 | 32 楼
佳佳
级别: 新人

多谢发贴的人[25]

 

好也黎喔.....顶下先!!
顶端 Posted: 2007-06-29 12:24 | 33 楼
axel2002
一日为红终生为魔
级别: 普通人

多谢发贴的人[80]

 

近期推出的港片都无系好好睇~ 无知呢出又点
爱老婆就要从怕她开始
顶端 Posted: 2007-06-29 12:43 | 34 楼
daniel975
级别: 新人

多谢发贴的人[23]

 

多谢分享啊~~~~~~~
顶端 Posted: 2007-06-29 12:50 | 35 楼
lyk
级别: 新人

多谢发贴的人[3]

 

多謝提供 粵語版
顶端 Posted: 2007-06-29 12:51 | 36 楼
wcw_boy85
级别: 新人

多谢发贴的人[0]

 

thanks lo
顶端 Posted: 2007-06-29 12:56 | 37 楼
親愛的小棠
中國十大傑出青年
级别: 强的不是人

多谢发贴的人[1116]

 

Quote:
引用第28楼amooh2007-06-29 11:45发表的: #;[0:j U0  
镇宇+秋生,系不得不睇嘅电影!
 + \]-"  
sW-0G$,|  
efNscgi  
希望好睇啦,因为近排D新片都系麻麻
顶端 Posted: 2007-06-29 13:05 | 38 楼
親愛的小棠
中國十大傑出青年
级别: 强的不是人

多谢发贴的人[1116]

 

Quote:
引用第36楼axel20022007-06-29 12:43发表的: $%  ^](-  
近期推出的港片都无系好好睇~ 无知呢出又点
HC} vO0X4  
H C=ZcK'W  
02tt.0go  
同意吖,咁大家睇下点~
顶端 Posted: 2007-06-29 13:06 | 39 楼
无名小卒
级别: 普通人

多谢发贴的人[1693]

 

又有新片睇
顶端 Posted: 2007-06-29 13:18 | 40 楼
seven_g
级别: 新人

多谢发贴的人[14]

 

多谢分享吖
顶端 Posted: 2007-06-29 13:29 | 41 楼
tong50827
Tom-tong
级别: 新人

多谢发贴的人[1]

 

謝謝分享--
顶端 Posted: 2007-06-29 14:04 | 42 楼
@fox
级别: 新人

多谢发贴的人[0]

 

终于有粤语睇喇,多谢楼主
顶端 Posted: 2007-06-29 14:27 | 43 楼
peei20
级别: 新人

多谢发贴的人[0]

 

thank you McN[  
顶端 Posted: 2007-06-29 14:28 | 44 楼
huawei
级别: 新人

多谢发贴的人[0]

 

thanks
顶端 Posted: 2007-06-29 14:36 | 45 楼
quoll
O F S
级别: 高人

多谢发贴的人[150]

 

两大影帝..nice...
顶端 Posted: 2007-06-29 15:06 | 46 楼
bibi3108
级别: 新人

多谢发贴的人[2]

 

多谢分享!
顶端 Posted: 2007-06-29 15:15 | 47 楼
戀噯íΟо℅
级别: 高人

多谢发贴的人[63]

 

thank you
** 楉言還忯敵卟過時間&!~
顶端 Posted: 2007-06-29 15:15 | 48 楼
親愛的小棠
中國十大傑出青年
级别: 强的不是人

多谢发贴的人[1116]

 

Quote:
引用第48楼quoll2007-06-29 15:06发表的: QMBT8x/+_'  
两大影帝..nice...
K>DN6{hnV;  
OM[MRZEh G  
p qz~9y~  
OH,YEAH~ENJOY IT~
顶端 Posted: 2007-06-29 15:26 | 49 楼
grasshopper
级别: 普通人

多谢发贴的人[21]

 

Thanks for your hard work & sharing  
顶端 Posted: 2007-06-29 15:48 | 50 楼
hwd
级别: 新人

多谢发贴的人[1]

 

我终于找到了,我要看!!thks for share...
顶端 Posted: 2007-06-29 19:35 | 51 楼
yzwboy
级别: 新人

多谢发贴的人[8]

 

两位影帝,当然要支持下啦
顶端 Posted: 2007-06-29 20:12 | 52 楼
新影
级别: 新人

多谢发贴的人[15]

 

謝謝分享~支持一下~~
顶端 Posted: 2007-06-29 21:12 | 53 楼
jerry8417
级别: 新人

多谢发贴的人[1]

 

真系甘好睇噶
顶端 Posted: 2007-06-29 21:26 | 54 楼
7220272
级别: 新人

多谢发贴的人[1]

 

终于等到粤语了,谢谢楼主...........
顶端 Posted: 2007-06-29 21:34 | 55 楼
親愛的小棠
中國十大傑出青年
级别: 强的不是人

多谢发贴的人[1116]

 

Quote:
引用第45楼@fox2007-06-29 14:27发表的: ,j%\3 g`  
终于有粤语睇喇,多谢楼主
-N' (2'  
[7@blU  
P'<i3# ;7X  
THANK YOU~
顶端 Posted: 2007-06-29 22:59 | 56 楼
親愛的小棠
中國十大傑出青年
级别: 强的不是人

多谢发贴的人[1116]

 

Quote:
引用第54楼yzwboy2007-06-29 20:12发表的: {-5)nS^_  
两位影帝,当然要支持下啦
:BxO6@>X c  
&;$uU  
N]W*ei  
我睇完,觉得都几搞,系一部搞笑片~!
顶端 Posted: 2007-06-29 23:00 | 57 楼
viheo
级别: 新人

多谢发贴的人[5]

 

thank you !!!!!!!!!!!
顶端 Posted: 2007-06-29 23:36 | 58 楼
kevin_gua
级别: 新人

多谢发贴的人[0]

 

多谢楼主..!
顶端 Posted: 2007-06-29 23:37 | 59 楼
«1 2 34» Pages: ( 2/4 total )
帖子浏览记录 版块浏览记录
蓝调粤语 » 粤语电影-BT下载