引用第30楼『叻仔醒』于2007-06-29 11:53发表的: [-x7_=E# 差D无回复添/
引用第27楼vivi48于2007-06-29 11:28发表的: Qci]i)s$js 我都很喜欢醒狮噶..超撑啊.....
引用第28楼amooh于2007-06-29 11:45发表的: 6C^ D#.S 镇宇+秋生,系不得不睇嘅电影!
引用第36楼axel2002于2007-06-29 12:43发表的: $q{!5-e 近期推出的港片都无系好好睇~ 无知呢出又点
引用第48楼quoll于2007-06-29 15:06发表的: $xdy& 两大影帝..nice...
引用第45楼@fox于2007-06-29 14:27发表的: SnTDLa 终于有粤语睇喇,多谢楼主
引用第54楼yzwboy于2007-06-29 20:12发表的: 2A$0CUMb 两位影帝,当然要支持下啦