« 1 2345» Pages: ( 1/7 total )
本页主题: [MU] [ANIMAX粵語] 灼眼的夏娜 (完) 打印 | 加为IE收藏 | 复制链接 | 收藏主题 | 上一主题 | 下一主题

wilson2010
Ω逍遥浪人Ψ
级别: 仙人

多谢发贴的人[2992]

 [MU] [ANIMAX粵語] 灼眼的夏娜 (完)

0
動畫名稱︰灼眼的夏娜 JmxH"7hTE  
9oYgl1}d  
動畫語言︰ANIMAX粵語 fmU {  
&e E=<x  
動畫 總集數︰24 (}Z@R#njH  
Bt@^+vH ~  
動畫格式︰rmvb 7j@Hs[ *  
- Ajo9H  
[post] iW$_zgN  
01: http://www.megaupload.com/?d=WZEVFHHE Q_"]+i]s@  
02: http://www.megaupload.com/?d=R7LI4C1H my(2;IJ#{  
03: http://www.megaupload.com/?d=QLEX2BOK CDsSrKhx  
04: http://www.megaupload.com/?d=KAV6MCPU ")SFi^]  
05: http://www.megaupload.com/?d=GEYPH513 94h]~GqNi  
06: http://www.megaupload.com/?d=193Q566V 95ZyP!  
07: http://www.megaupload.com/?d=L1VI67YD =$u! 59_dE  
08: http://www.megaupload.com/?d=49DJ2S4Y ,vr? 2k  
09: http://www.megaupload.com/?d=BMWDWDTS C^O VB-  
10: http://www.megaupload.com/?d=VP3AW5LP +[M6X} TQ  
11: http://www.megaupload.com/?d=MTJ5FHXV X$HIVxyq2  
12: http://www.megaupload.com/?d=WTZYY29Y m}C>ti`VD  
13: http://www.megaupload.com/?d=SYKEK0V1 <NR#Y%}-V  
14: http://www.megaupload.com/?d=7DFSDKBS 'H3^e}   
15: http://www.megaupload.com/?d=QLPEMBR0 0@[$lv;O S  
16: http://www.megaupload.com/?d=CRGWJ1EH eX?OYDDC0j  
I& 2c&yO  
第17集 part1:http://www.megaupload.com/?d=L2YJVY1K Vp#JS3Y  
        part2:http://www.megaupload.com/?d=EY49CHDK Dl<bnx;0  
第18集 part1:http://www.megaupload.com/?d=VL9PXZDZ V_R@o3kv;  
        part2:http://www.megaupload.com/?d=STQ8L6Y7 ]GMe \n  
RM]\+BK  
19: http://www.megaupload.com/?d=UFVJ8AZQ R] vV*  
20: http://www.megaupload.com/?d=2115ATBT n3T>QgK  
21: http://www.megaupload.com/?d=HBXMLI59 Vrjc~>X  
22: http://www.megaupload.com/?d=ZQ74JHDB {'N Z.  
23: http://www.megaupload.com/?d=NXLB6KAD Sj-n;F|=X  
24: http://www.megaupload.com/?d=SLLMT82R ZXu>,Jy  
3]OE}[R  
ova: http://www.megaupload.com/?d=DSK1HPX0[/post]

顶端 Posted: 2008-05-13 16:24 | [楼 主]
murphis
级别: 新人

多谢发贴的人[1]

 

试下..........
顶端 Posted: 2008-05-13 17:55 | 1 楼
clannad
级别: 新人

多谢发贴的人[2]

 

顶端 Posted: 2008-05-13 19:20 | 2 楼
nowaltec
级别: 新人

多谢发贴的人[34]

 

看看能否下, 先謝謝
顶端 Posted: 2008-05-14 11:22 | 3 楼
surwing
级别: 新人

多谢发贴的人[1]

 

有边个睇过??话我知好唔好睇
顶端 Posted: 2008-05-14 22:46 | 4 楼
archlard
级别: 新人

多谢发贴的人[0]

 

thanks thanks
顶端 Posted: 2008-05-16 00:52 | 5 楼
kk158
级别: 新人

多谢发贴的人[0]

 

试下看先
顶端 Posted: 2008-05-19 20:27 | 6 楼
duysheng
级别: 新人

多谢发贴的人[1]

 

点样既动画????
顶端 Posted: 2008-05-19 20:35 | 7 楼
ogamychen
级别: 新人

多谢发贴的人[0]

 

没睇过, 但听过好多次了
顶端 Posted: 2008-05-22 13:04 | 8 楼
garyjak2
级别: 新人

多谢发贴的人[0]

 

thx
顶端 Posted: 2008-05-27 07:44 | 9 楼
xl人造卫星
级别: 新人

多谢发贴的人[3]

 

配音配得好5好嘎?
顶端 Posted: 2008-05-27 20:27 | 10 楼
fjw
级别: 新人

多谢发贴的人[0]

 

想看啊!谢谢
顶端 Posted: 2008-06-02 16:10 | 11 楼
fjw
级别: 新人

多谢发贴的人[0]

 

想看!谢谢了
顶端 Posted: 2008-06-02 16:12 | 12 楼
fjw
级别: 新人

多谢发贴的人[0]

 Re:[MU] [ANIMAX粵語] 灼眼的夏娜 (完) hao

好好好好好好好
顶端 Posted: 2008-06-02 16:20 | 13 楼
fjw
级别: 新人

多谢发贴的人[0]

 

好好好爱好哦
顶端 Posted: 2008-06-02 16:28 | 14 楼
kidhitomi
级别: 新人

多谢发贴的人[7]

 

睇下~~ oP6G2@3P/  
多谢分享
顶端 Posted: 2008-06-05 01:43 | 15 楼
samleung
级别: 新人

多谢发贴的人[0]

 

哇,体下系未粤语先,多谢
顶端 Posted: 2008-06-05 12:56 | 16 楼
fishli
级别: 新人

多谢发贴的人[8]

 

好唔好睇咖?
顶端 Posted: 2008-06-05 14:50 | 17 楼
Alvin
恶魔仔
级别: 强人

多谢发贴的人[316]

 

试下好5好睇先!!
中国加油!!北京加油!!
顶端 Posted: 2008-06-05 15:06 | 18 楼
zqkod
级别: 新人

多谢发贴的人[0]

 

试下看先
顶端 Posted: 2008-06-05 21:58 | 19 楼
發噏风
级别: 新人

多谢发贴的人[0]

 

有粤语啊!!我都唔知添~~下嚟睇下啦!!
顶端 Posted: 2008-06-05 22:32 | 20 楼
赤炎之龙
级别: *

多谢发贴的人[]

 

真是太感谢!
顶端 Posted: 2008-06-06 19:45 | 广东省茂名市电信 21 楼
tanterry
级别: 新人

多谢发贴的人[0]

 

先謝謝
顶端 Posted: 2008-06-06 21:19 | 22 楼
sammy168
级别: 新人

多谢发贴的人[0]

 

好烦啊,每次都要回复, ) j_g*<  
D*I%=);B_  
想睇下图片都无。
顶端 Posted: 2008-06-06 23:11 | 23 楼
55664987
级别: 新人

多谢发贴的人[0]

 

我下来,睇下啦
顶端 Posted: 2008-06-09 00:13 | 24 楼
make
级别: 新人

多谢发贴的人[88]

 

呢个好第啊!多谢楼主!!
顶端 Posted: 2008-06-09 00:20 | 25 楼
chongkoktow
级别: 新人

多谢发贴的人[0]

 

thnaksaaa
顶端 Posted: 2008-06-09 12:02 | 26 楼
usaabo
级别: 新人

多谢发贴的人[31]

 

能不能下
顶端 Posted: 2008-06-11 17:06 | 27 楼
lovelysun
级别: 高人

多谢发贴的人[84]

 

thanks for sharing! I love it very much
Lovely Sun
顶端 Posted: 2008-06-11 17:34 | 28 楼
jianwen
级别: *

多谢发贴的人[]

 Re:[MU] [ANIMAX粵語] 灼眼的夏娜 (完) 哈

好好好好好好
顶端 Posted: 2008-06-12 09:55 | 广东省广州市电信(天河区) 29 楼
« 1 2345» Pages: ( 1/7 total )
帖子浏览记录 版块浏览记录
蓝调粤语 » 直下-动漫