本页主题: (new release!!!) beautiful liar - beyonce ft shakira 打印 | 加为IE收藏 | 复制链接 | 收藏主题 | 上一主题 | 下一主题

beee
级别: 新人

多谢发贴的人[1]

 (new release!!!) beautiful liar - beyonce ft shakira

0
(Ay) =`oQcIkz  
(Ay) Q6r!=yOEY  
(Ay)Nobody makes me a prey... $7 08\!  
Oh, you don't say Beyonce mu!hD^fw  
Oh, Is Sasha, Is Sasha (Hey) *Y@)t* -a  
 );cu{GY  
He said, Im worth it, his whim desire SuHv{u45  
(Yo se cosas que tu, nunca querrás saber) kr_!AW<.tz  
He kissed me, his one and only zJp@\Yo+  
(This) Beatiful Liar 77Fpb?0`  
¿Cómo tu toleras eso sabiendo todo? .kGlUb?^Q  
¿Por qué?, no sé 9J$8=UuxWG  
Why are we the ones who suffer 0> 6;,pd"  
Ahora dime, ;bZIj` D(  
He Wont be the one to cry a s{^~8B  
ma\UJz  
Lets not kill the Karma W B=pRC@  
Lets not start a fight C(7Y5\"P  
Its not worth the drama F=29"1 ._  
For a Beautiful Liar .3B3Z&vr  
Vamos A Reir, (X rrno z  
No lloremos más, J#0oL_xY#  
Olvidemos que, _/W[=c   
For a Beautiful Liar vFK&6 3  
}+L!r53g6  
I just trusted him `>1"v9eF  
Pero, cuando le segui P}%0YJ$6  
I saw you together U#O 6l-xe]  
I didnt know about you then 'till I saw you with him again s_=/p5\  
I walked in on your love scene R;P>_ei(LK  
Bailando Suave ) #/@Jo2F  
You stole everything _jw A_  
how could you say I did you wrong No)v&P%  
JD^&d~n_  
Por que no sé BX|+"AeF  
When the pain and heartbreaks over J~5VL |ca  
Ahora dime ^@ GE1  
The innocence is gone iQczvn)"m  
*f~X wy"  
Lets not kill the Karma _Cv({m&N  
Lets not start a fight ?-,v0#  
Its not worth the drama bA-=au?o5  
For a Beautiful Liar @WX]K0 $;  
Vamos A Reir, }Po&6^  
No lloremos más, NIDK:q dR  
Olvidemos que, hq.z:D  
For a Beautiful Liar LSQ2pB2V  
<CL0@?*i9  
¿Como te perdono cuando ambas somos victimas? ;m}lmq,  
And I wish I could free you i=%wZHc;  
of the hurt and the pain cpB$bC](  
but the answer is simple 0@ E[IDmp  
he's the one to blame "k\W2,q[  
TL+a_]3@  
Ay, Beyoncé, Beyoncé SX|b 0S,  
No puedo hacer esto más VAc-RaA  
Con este juego x+(h#+F  
Estoy harta de tus mentiras \LRno3  
Este amor se acabo 8^;[c  
s4lkhoN\t  
Lets not kill the Karma in-/  
Lets not start a fight q@P5c  
Its not worth the drama PdJtJqA8h\  
For a Beautiful Liar wQ[~7 ,o  
Vamos A Reir, 0R<@*  
No lloremos más, 13s!gwE)  
Olvidemos que, QvK/31*QG  
For a Beautiful Liar GDP@M)~6*  
#B|`F?o  
Somos hermanas tonight JAen= %2b  
^]^Y~$u  
Here
顶端 Posted: 2007-03-08 10:56 | [楼 主]
spica
Os quiero para siempre.
级别: 论坛版主

多谢发贴的人[3191]

 Re:(new release!!!) beautiful liar

英文加西文,我喜歡!
歡迎光臨我的店鋪: http://shop57054641.taobao.com/
顶端 Posted: 2007-03-08 11:17 | 1 楼
帖子浏览记录 版块浏览记录
蓝调粤语 » Music-音乐讨论区