本页主题: (new release!!!) beautiful liar - beyonce ft shakira 打印 | 加为IE收藏 | 复制链接 | 收藏主题 | 上一主题 | 下一主题

beee
级别: 新人

多谢发贴的人[1]

 (new release!!!) beautiful liar - beyonce ft shakira

0
(Ay) G%F#I  
(Ay) +a,SP   
(Ay)Nobody makes me a prey... m&)/>'W   
Oh, you don't say Beyonce ]_KWN$pd  
Oh, Is Sasha, Is Sasha (Hey) vYgJu-Sl  
E-A9lJWr  
He said, Im worth it, his whim desire Gp9 <LB\,  
(Yo se cosas que tu, nunca querrás saber) NdK`-RT  
He kissed me, his one and only >6es 5}  
(This) Beatiful Liar \!ZA#7  
¿Cómo tu toleras eso sabiendo todo? * 5'8jC"2g  
¿Por qué?, no sé YPK@BmAdE  
Why are we the ones who suffer rZK h}E  
Ahora dime, &;Ncc,jb  
He Wont be the one to cry O,$*`RZpx  
y?s z&*:  
Lets not kill the Karma ZCCCuB  
Lets not start a fight dc$zW^i  
Its not worth the drama kZ9Gl!g  
For a Beautiful Liar x{H+fq,M  
Vamos A Reir, j{C~wy!J  
No lloremos más, >+O0W)g{o  
Olvidemos que, '}cSBbl&/n  
For a Beautiful Liar -J v,#Z3  
NlYuT+  
I just trusted him |d0X1(  
Pero, cuando le segui =dXHQU&Q  
I saw you together =?]`Xo,v~  
I didnt know about you then 'till I saw you with him again ,Yag! i>;  
I walked in on your love scene Ar-Vu{`  
Bailando Suave fTxd8an{  
You stole everything FB k7Cn!  
how could you say I did you wrong '4,?YcZ?S  
G^'We6<  
Por que no sé g;l K34{  
When the pain and heartbreaks over tI^91I  
Ahora dime f6r!3y  
The innocence is gone Df"PNUwA"  
w1Bkz\95  
Lets not kill the Karma l;M,=ctB(  
Lets not start a fight Zma;An6  
Its not worth the drama Z~:)hwF  
For a Beautiful Liar xI,3(A.  
Vamos A Reir, CvIuH=,  
No lloremos más, f]*;O+8$LN  
Olvidemos que, +|C@B`h  
For a Beautiful Liar =svFw&q"  
JMAdsg/  
¿Como te perdono cuando ambas somos victimas? R0t!y3r&N  
And I wish I could free you [3dGHf;miw  
of the hurt and the pain <Zva  
but the answer is simple F=\ REq  
he's the one to blame gs<~)&x  
nJ2B*(S'v.  
Ay, Beyoncé, Beyoncé 4KH'S'eR  
No puedo hacer esto más (-<hx~  
Con este juego gmp@ TY=:L  
Estoy harta de tus mentiras rB J`=oz  
Este amor se acabo Y`g O:d8  
65Z}Hf  
Lets not kill the Karma ?0)K[Kd'Y  
Lets not start a fight 4(8c L?J`0  
Its not worth the drama UD HOcb  
For a Beautiful Liar NXD-  
Vamos A Reir, y,?=,x}o#  
No lloremos más, k7uX!}  
Olvidemos que, 8{W l   
For a Beautiful Liar Up Z 9g"  
"Lvk?k )hx  
Somos hermanas tonight ,RV>F_  
(ot,CpI(I  
Here
顶端 Posted: 2007-03-08 10:56 | [楼 主]
spica
Os quiero para siempre.
级别: 论坛版主

多谢发贴的人[3191]

 Re:(new release!!!) beautiful liar

英文加西文,我喜歡!
歡迎光臨我的店鋪: http://shop57054641.taobao.com/
顶端 Posted: 2007-03-08 11:17 | 1 楼
帖子浏览记录 版块浏览记录
蓝调粤语 » Music-音乐讨论区