本页主题: (new release!!!) beautiful liar - beyonce ft shakira 打印 | 加为IE收藏 | 复制链接 | 收藏主题 | 上一主题 | 下一主题

beee
级别: 新人

多谢发贴的人[1]

 (new release!!!) beautiful liar - beyonce ft shakira

0
(Ay) pTlNJ!U>  
(Ay) RcH",*U  
(Ay)Nobody makes me a prey... E= Z .v  
Oh, you don't say Beyonce  *w538Vb  
Oh, Is Sasha, Is Sasha (Hey) =FXZcP>h  
Jiljf2h  
He said, Im worth it, his whim desire K$dSg1t  
(Yo se cosas que tu, nunca querrás saber) 0a??8?Q1G  
He kissed me, his one and only <m#ov G6  
(This) Beatiful Liar #,1Kum bG3  
¿Cómo tu toleras eso sabiendo todo? Re{vO&.  
¿Por qué?, no sé CD'.bFO^+T  
Why are we the ones who suffer ^b]h4z$  
Ahora dime, %># VhK  
He Wont be the one to cry Quy&CV{@  
\s8j*  
Lets not kill the Karma .|Pq!uLvc  
Lets not start a fight h|tdK;)  
Its not worth the drama 0HA`  
For a Beautiful Liar TzT(aWP"  
Vamos A Reir, -s5j^U{h|  
No lloremos más, I'Dc9&2  
Olvidemos que, )_eEM1  
For a Beautiful Liar q U (,q/l  
nm)H\i  
I just trusted him 6;WfsG5  
Pero, cuando le segui o}q>oa b z  
I saw you together f3Zm_zxj  
I didnt know about you then 'till I saw you with him again Ah5`Cnv  
I walked in on your love scene { z~n`ow  
Bailando Suave ;L1Q"Hxh  
You stole everything S{HAFrkm7  
how could you say I did you wrong >|{n";n&  
T?vM\o%i3  
Por que no sé  GtR!a  
When the pain and heartbreaks over "Y%fk/v8  
Ahora dime {zd0 7!9y  
The innocence is gone X:N`x  
6T"4<w[  
Lets not kill the Karma *Ubsa9'fS  
Lets not start a fight (*~'#k  
Its not worth the drama /b&ka&|t  
For a Beautiful Liar z) :LF<  
Vamos A Reir, 8jBrD1  
No lloremos más, #VM+.75o1  
Olvidemos que, {lam],#r  
For a Beautiful Liar xG_LEk( zD  
GZefeBi  
¿Como te perdono cuando ambas somos victimas? NUO#[7OK+x  
And I wish I could free you kAV4V;ydh  
of the hurt and the pain 1k)31GEQw  
but the answer is simple 7sX#6`t  
he's the one to blame et`1#_o  
B~ ?R 6  
Ay, Beyoncé, Beyoncé ;B^ 9sr  
No puedo hacer esto más *P01 yW0  
Con este juego *w#^`yeo  
Estoy harta de tus mentiras awU! 3)B  
Este amor se acabo =L\&} kzB  
$x/VO\Z{-  
Lets not kill the Karma t5aX9WIW  
Lets not start a fight ,Mr_F^|  
Its not worth the drama H73 r3BH  
For a Beautiful Liar !59,<N1Iu  
Vamos A Reir, j6d{r\!$4  
No lloremos más, X Z=%XB:?  
Olvidemos que, +<T361eyY  
For a Beautiful Liar :-Wh'H(  
R('\i/fy  
Somos hermanas tonight \;+TZ1i_  
|fB/hs \  
Here
顶端 Posted: 2007-03-08 10:56 | [楼 主]
spica
Os quiero para siempre.
级别: 论坛版主

多谢发贴的人[3191]

 Re:(new release!!!) beautiful liar

英文加西文,我喜歡!
歡迎光臨我的店鋪: http://shop57054641.taobao.com/
顶端 Posted: 2007-03-08 11:17 | 1 楼
帖子浏览记录 版块浏览记录
蓝调粤语 » Music-音乐讨论区